søndag den 31. oktober 2010

Poach Pods

Jeg elsker pocherede æg, en omgang Eggs Benedict og jeg er lige ved at besvime af fryd. Men har du nogensinde prøvet at pochere æg? Du godeste what a mess! Efter adskillige forsøg er det lykkedes mig at lave enkelte pocherede æg som godt nok ikke ligner noget The Domestic Godess Nigella Lawson har frembragt, de var dog spiselige men åhhh så besværlige at lave.

Jeg har lige været i London og når jeg rejser køber jeg altid nogle at de uhyrlige dyre glittede magasiner som jeg bare æææælsker at svælge i. I London er de heldigvis knap så dyre. For at gøre en lang historie kort, købte jeg i London et eksemplar af Good Housekeeping og deri faldt jeg over en annonce for noget som kaldes Poach Pods og igen var jeg ved at besvime af fryd, se lige her:


Ud fra billedet kan I sikkert godt se hvad meningen er. Hvis ikke, findes der en demo-video på på Lakelands hjemmeside hvor selv samme Poach Pods kan købes for kun £4,99 - i skrivende stund ca. kr. 43,- pr. stk. Oveni kommer selvfølgelig forsendelsesomkostninger.

Lakeland - the home of creative kitchenware 

Jeg kan næsten ikke vente til jeg får mine og skal til at lave de mest perfekte pocherede æg.

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger