onsdag den 14. marts 2012

Akupressur - virker det mon?

Jeg har jo hele tiden vidst at der er noget som hedder akupressur, jeg ved jo at der findes zoneterapeuter og at de hjælper mange mennesker med deres forskellige lidelser og generelle dårligdomme.

Men hvorvidt disse akupressurzoner kan hjælpe mig med mine dårlige skuldre - såkaldt frosne skuldre - og om de kan afhjælpe mine nyresten, dette vides ikke med sikkerhed endnu, men det gør f...... ondt.

Nu har jeg så fundet nedenstående oversigter over akupressurpunkter og tænkte at min søde kæreste kunne få lov til at afprøve det på mig. Jeg ved at han også har et par småting så jeg kan gøre gengæld, og ellers skal det jo nok blive ganske hyggeligt - hvis I forstår hvad jeg mener ;o)

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger