tirsdag den 8. december 2009

Velkommen til Lavendelhuset

Ohøj der :o)

Det er ikke fordi jeg har nedlagte min blog ”Tidens Singler”, jeg føle bare et behov for at skrive om nogle ting som måske ikke lige hører hjemme der.

Jeg startede ”Tidens Singler” på et tidspunkt hvor det at være single fyldte rigtig meget i mit liv. Det fylder stadig en del, men nu er jeg ved at vende tilbage til livet som ”et helt menneske” med alt hvad dette indebærer af glæder, sorger, venner og interesser og jeg føler ikke længere at bloggens navn passer til indholdet. Derfor har jeg oprettet bloggen Lavendelhuset, til alt det som ikke nødvendigvis handler om at være single.

Jeg er igen, så småt, i stand til at fastholde kreative tanker og faktisk bringe nogle af mine idéer til live og det bliver hele tiden bedre. Bl.a. hjulpet godt på vej af al den fantastiske inspiration jeg får ved at læser blogs skrevet af helt unikke bloggende kvinder. Kvinder som også skriver om deres livs glæder og sorger og alt det som får dem til at leve et helt liv på godt og ondt.

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger