fredag den 29. januar 2010

Fredags-zombie

Jeg sidder solidt placeret i min sofa. Det er fredag og jeg er mast efter en travl uge på mit nye job.

I eftermiddags, da jeg var ved at pakke sammen og smutte hjem, havde jeg alle mulige planer for hvordan jeg skulle tilbringe denne aften. Der var forberedelser til et maleri jeg gerne vil forsøge mig med, der var nye sløjfer som skulle sys på min brune rusikndssko, der var emails som skulle skrives og pludselig finder jeg mig selv i en zombie-agtig tilstand, "couch potato" siger man vist "over there" og det er præcis hvad jeg er.

Men helt ærligt, jeg burde nok ophøre med at have dårlig samvittighed, herregud hustanden består jo kun af mig og hvem skal brokke sig over min inaktivitet, andre end mig selv vel at mærke, i morgen når tingene ikke er blevet gjort.

Hvad kan jeg sige....? Åhhh jo: hul i det! Nu går jeg ud og skænker mig et dejligt stort glas kølig Chardonnay, læner mig endnu mere tilbage i sofaen og ser en film. Ahhhh hvor herligt og faktisk velfortjent :o)

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger