onsdag den 27. januar 2010

Tilbage efter en laaaang juleferie

Et noget forsinket men kæmpestort godt nytår til alle. 2010 bliver helt sikkert et fantastisk år - det er i hvert fald startet rigtig godt. Det gamle år 2009, ligger nu bag os og for mit vedkommende siger jeg "good riddance", det er virkelig et år jeg  ikke ønsker at gentage.

Jeg er klar over at jeg er lidt sent på den med denne lille hilsen, men jeg har holdt en lang juleferie fra blogskrivningen. D. 27. december drog jeg til Norge sammen med en flok skønne venner og deres børn for at stå på ski og holde nytår.

D. 4. januar startede jeg nyt job. Jeg har simpelthen fået ønskejobbet og er fuldkommen "over the moon" og nærmest euforisk af glæde. Jeg har masser af erfaring i branchen, men faktum er desværre, at der går noget tid før man føler at man rigtig er sin løn værd. Der er mange systemer og virksomhedskulturelle ting at sætte sig ind i. Så siden d. 4. januar har min daglige rutine mere eller mindre været at stå op og gå på arbejde, gå hjem, spise, crashe lidt på sofaen og så på hovedet i seng. Nogle enkelte dage har jeg også lige handlet på vej hjem, det går jo ikke at løbe tør for toiletpapir og rugbrød.

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger