tirsdag den 9. marts 2010

Bytte-tøj-party en klar win-win situation

Har du nogen sinde deltaget i et bytte-tøj-party? Hvis ikke kan jeg varmt anbefale at du prøver det. Jeg kender rigtig mange kvinder som jeg gennem årene har lært at kende i forskellige sammenhænge. Fra ungdomsårene, arbejdspladser og fra fritidsbeskæftigelser. Og selvom jeg ikke tidligere har blandet de forskellige grupper særlig meget, har disse kvinder noget til fælles og jeg tør næsten æde min dørmåtte på at du også har det sådan.

Mon der findes en kvinde i denne verden som aldrig har begået et fejlkøb og mon der findes nogen som ikke har noget hængende i skabet som burde være returneret eller byttet men som aldrig fik det gjort.

Nej vel! Det er netop lige disse ting vi medbringer til vores bytte-tøj-parties. Det og så ting vi sjældent har gået i eller ved at vi aldrig mere kommer til at gå i igen. Det være sig tøj, sko, tasker, smykker, ligesom det kan være tørklæder og make-up m.m.

I søndags var vi 15 kvinder samlet i min lille lejlighed. Der var kvinder fra flere af mine forskellige bekendtskabskredse, flere havde aldrig mødt hinanden før. Der var kvinder i alle størrelser, nogle havde taget deres teenage døtre med – de var vist ind i mellem lidt flove over voksne kvinders opførsel men jeg tror de havde det sjovt. Der var tøj overalt – på spisebordet, i sofaen, det hang på bøjler på dørene og der var stillet et nogenlunde ok helspejl op så vi kunne vride og dreje os og forsøge at undgå at slæbe ting med hjem som i virkeligheden ville have klædt en anden meget bedre.

Priserne er ganske lave, f.eks. fik jeg to silkekjoler, en anden fin kjole og en fantastisk flot rød Max Mara jakke for i alt 280 kr., dertil kommer nogle fine ting som jeg fik foræret.

Der blev paraderet rundt, både påklædt og i undertøj og der blev grinet og fjollet rigtig meget. Jeg havde bagt forskellige cupcakes og der var kaffe og te og guf. Kort sagt, we had a ball og det kan klart anbefales at prøve det. For næsten ingen penge får du noget "nyt" og dejligt og andre kan få glæde af dine fejlkøb. Det kaldes vist en win-win situation :o)

0 kommentarer:

 
Lavendelhuset - Templates Novo Blogger